XXVII. Cytologický den - Kobylí, 18-19/9/2019

Pro letošní ročník naší tradiční akce jsme zvolili malebné prostředí nádherné vinařské jihomoravské obce Kobylí, okres Břeclav, kde se na pořadatelství s laboratoří Damier ze skupiny Spadia podílí společnost Patria Kobylí, a.s. a její renomované vinařství.

Věříme, že toto místo oceníte jako kontrast k uhlazeným kongresovým sálům a luxusním hotelům, kde byly obdobné akce konány v minulých letech. Zázemí budeme mít v prostorách společnosti Patria Kobylí (kongresový sál, jídelna, penzion, vinný sklep). Plánujeme i část společenského programu uspořádat venku v okolí, a proto doufáme, že nám počasí bude v zářijovém termínu přát. A možná bude i burčák!

Možnost online přihlašování je dostupná po kliknutí na tlačítko od pondělí 20/5/2019. Přihlášky doručené před tímto datem nejsou platné!!! Děkujeme za pochopení.

Pokud preferujete přihlášku v papírové podobě, zašlete všechny požadované údaje písemně na adresu Damier s.r.o. - cytologická laboratoř, Štefánikova 16, Brno 602 00 v řádném termínu.

Očekáváme četné zájemce o aktivní účast, aby naše konference měla patřičnou úroveň nejen společenskou, ale i odbornou. 

Předběžný program

středa 18/9/2019 odpoledne a večer 

Původně plánovaná prohlídka výrobního sklepa vinařství se nemůže uskutečnit z bezpečnostních  důvodů - v té době probíhají intenzivní práce spojené s vinobraním, tudíž není prohlídka možná. Děkujeme za pochopení.  

  • od 13:00 příjezd účastníků (dle zájmu o další aktivity odpoledne), ubytování
  • 14:30 - hromadný odjezd od penzionu Patria k muzeu
  • 14:45 - komentovaná prohlídka muzea městečka Kobylí - dle zájmu účastníků (zájemci označí v online přihlášce)
  • 16:30 - odjezd od muzea k rozhledně
  • 17:00 - slavnostní přípitek na rozhledně s výkladem o historii okolí a vinařství (zájemci označí v online přihlášce) - dle počasí (pokud nebude hezky, tato část programu se přesune do vinného sklepa)
  • 18:00 - odjezd od rozhledny do sklípku
  • 18:30 - zahájení slavnostního večera v rustikálním vytápěném vinném sklepě (zájemci označí v online přihlášce)
  • 18:30 - 19:30 řízená degustace Vína z Kobylí
  • 20:00 - 0:00 cimbálová kapela, raut, volná zábava
  • dle dohody odjezd do penzionu

čtvrtek 19/9/2019 

  • registrace účastníků, občerstvení
  • dopolední odborný program
  • oběd (výběr ze tří druhů menu předem v online přihlášce, výdej u okénka v jídelně)
  • odpolední odborný program
  • odjezd

Ubytování v penzionu Patria Kobylí

  • máme rezervovanou celou kapacitu 60 lůžek s možností dalších přistýlek, část pokojů byla letos nově zrekonstruována
  • cena ubytování se pohybuje od 420 do 750 Kč za osobu a noc se snídaní dle obsazenosti lůžek v pokoji (při plné obsazenosti včetně přistýlek je cena cca 420 - 450 Kč za osobu a noc se snídaní)
  • pro nenáročné účastníky je k dispozici také turistická ubytovna v areálu (2 x 18 lůžek, cena 220 - 270 Kč za osobu a noc se snídaní)
  • možnost uložení zavazadel po dobu konání odborného programu v samostatné místnosti
  • web penzionu
  • KONTAKT PRO REZERVACI: ubytování v penzionu Patria Kobylí objednávejte na tel. č. +420 519 440 711 nebo e-mailem na recepce@patriakobyli.cz; nezapomeňte nahlásit, že jste účastníci "cytologického dne"

Další ubytovací možnost v okolí: 

Každý účastník si ubytování zajišťuje sám dle svých preferencí!

Příjezd/odjezd

  • autem po dálnici D2 od Brna (Brno - Kobylí 50 km, cesta cca 45 min) - plánování trasy viz mapa nahoře
  • parkování před budovou společnosti Patria Kobylí, a.s., případně uvnitř areálu (řidič vozidla si rezervuje parkovací místo ve své online přihlášce, nejlépe včetně registrační značky vozidla)
  • v Kobylí je autobusová zastávka i vlakové nádraží, stejně jako v sousedním Zaječí a Břeclavi, nabízíme pomoc s odvozem našimi vozy dle individuální domluvy (klikněte na tlačítko - zobrazí se vám formulář pro odeslání údajů o vašem příjezdu/odjezdu; odvoz možno poptávat do 30/8/2019)

Konferenční poplatek

1200 Kč za osobu - zahrnuje vstup na doprovodný program včetně společenského večera, odborný program, oběd v den konference a všechny coffee breaky, nezahrnuje ubytování a náklady na dopravu s výjimkou společně organizované místní přepravy 

 Již podané přihlášky nelze stornovat a zaplacený konferenční poplatek se nevrací. 

Termíny

  • přihlášky k aktivní účasti - do 19/7/2019
  • přihlášky k pasivní účasti - do 16/8/2019
  • platba konferenčního poplatku - do 23/8/2019

Informace pro sponzory

Budeme nabízet k pronájmu firemní stánky pro prezentaci produktů souvisejících s odbornou tematikou, případně i další formy prezentace. Forma sponzorské účasti je na individuální domluvě s pořadatelem.

Kontakt na pořadatele - zaslat zprávu nebo dotaz:

Těšíme se na vás!

Zvláštní upozornění

Účastníkům bude nabídnuta sleva 10% na objednávky vína uskutečněné v rámci konference.

Pokud se dostavíte v kroji, vinařství nabízí doživotní slevu 20% na jejich vína! :-)